dinsdag 21 juli 2015

en dan kwam eens petite couture

Ik zit in een leuke naaibende, de patroonparade.

Eind juni kam petite couture op bezoek. Vooraf werd een prospectie gedaan op de website met het gevolg dat ik alles van te voren al gekozen had en de portefeuille na het bezoek een beetje lichter was :)

Ik beloofde mezelf om alles zo snel mogelijk te verwerken.

Dat lijkt aardig te lukken.

Een post geleden zag je al een stofje dat werd verwerkt als handvaten en binnenstof van de poolside tote.

Een stofje waar ik instant verliefd op werd, was 'Halo Blue' van Atelier Brunette'.

Ik zag er al direct een lossere broek in. Ik dacht eerst aan de Sunny pants maar dan moest ik nog wat tekenwerk doen. In mijn kast lag al een uitgetekend patroon (waar ik al eerder een broek van maakte): nl. de pages broek.

Zo gezegd zo gedaan.

Op de Belgische Feestdag was het hier ook feest : er werd lustig genaaid.

Het restje van de stof werd gebruikt voor een bijpassend cirkelsjaal.





ook de kindjes kwam eens piepen


Tot de volgende ...



6 opmerkingen: